воскресенье, 19 октября 2008 г.

antecedentes de la electricidad




Gisteren ging ik met een dol-op-chocolade-zijnde vriendin naar het chocolade feest in Gubbio. Zij gaat er elk jaar naartoe. Dit feest is een tegenhanger van het normale commerciele chocolade feest in Perugia (Eurochocolate). Vol verwachting gingen we op pad, in de auto richitng Gubbio werd ik helemaal lekker gemaakt met de heerlijkste fair trade chocolade merken die in het centrum van Gubbio hun zoeternijen laten proeven.



Dat viel tegen



Dit jaar heette het feest nog wel altro cioccolato, maar het had met chocolade weinig meer van doen. Met altro wel, maar dan in de vorm van fair trade en lokale handgemaakte waren (altro betekent anders). De verschillende wereldwinkels waren present en hadden natuurlijk ook allemaal chocolade, maar erg veel andere kraamjes met chocolade waren er niet. Wel kaas en wat biologische produkten en nog meer lokaal gemaakte tasjes, aardewerk, en sieraden. Enorm veel sieraden.



We liepen even over de markt, mijn vriendin hevig teleurgesteld in het gebrek aan chocola. Een bekende italiaan was een show aan het houden, maar we waren laat en konden de draad niet meer oppikken, laat staan een plekje bemachtigen vanwaaruit de beste man zichtbaar was. Dus liepen we de stad even door, altijd schitterend, wat mij betreft een prima middag. Op de terugweg hebben we heerlijk in een eenvoudige trattoria iets gegeten en ik was tegen die tijd ook wel blij geen buik vol chocolade te hebben.



Foto's van chocolade kon ik nauwelijks maken, maar ik heb wat mensen (in het schemerdonker) vastgelegd. Dit jaar ga ik wel naar het chocoladefeest in Perugia, dat duurt tot 26 oktober. Altans, ik ben het van plan



Gubbio_accordeoniste



Gubbio_toeschouwers_2



Gubbio_mannetjes



Gubbio_toeschouwers



circuit electronic ignition transistor, antecedentes de la electricidad, antecedentes de la educacion preescolar, antecedentes de la contabilidad, antecedentes de la comunicacion.



Комментариев нет: